Piosenki radzieckie - Najpiękniejsza na świecie


Muslim Magomajew - Królowa piękności - Королева красоты
Jerzy Połomski - Najpiękniejsza na świecie

Zbigniew Stawecki

Wędruje lato zaułkami
Słońce z nieba śmieje się
Przy barwnym kiosku z gazetami
Stoisz i nie widzisz mnie
Tłum cię wymija na chodniku
A tobie świat sprzed oczu znikł
Zobaczyłaś w tygodniku
Tegoroczną świata miss

A mnie, gdy widzę cię przed sobą
Świat się rajem zdaje dziś
Gdzie z twoją równać się urodą-
Zagranicznej jakiejś miss
Dla ciebie bukiet kwiatów trzymam
I wierszem śpiewać chciałbym dziś
Dla mnie właśnie tyś jedyna
Najpiękniejsza w świecie miss

No, spojrzyj na mnie
No, nie bądź zła
Niech tak zostanie
Że ty i ja

Moc pięknych dziewcząt nosi ziemia
Owszem, zgoda – no i cóż
Od ciebie milszej przecież nie ma
Nic nie zmieni tego już
I co mam robić, sam już nie wiem
Gdy każdej nocy mi się śnisz
Więc wybrałem właśnie ciebie
Najpiękniejszą świata miss

No, spojrzyj…

Wędruje lata zaułkami
Płoszy cienie miejskich bram
Idziemy razem alejami
Słońce świeci tylko
nam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz