Szewska kotka - Witkacy


Natalia Sikora - Szewska kotka

Witkacy

Ja jestem z domu "von und zu"!
A to tak imponuje mu,
Pędzę jak antylopa gnu,
Jestem to tam, to tam - to tu!

Jestem to tam, to tam - to tu !
Pędzę jak antylopa gnu,
A to tak imponuje mu,
Ja jestem z domu "von und zu"!

Ja jestem z domu "von und zu"!
A to tak imponuje mu,
Pędzę jak antylopa gnu,
Jestem to tam, to tam - to tu!

Niepewność pana doprowadza mnie do zupełnego wariactwa !
Chciałabym, aby pan widział.
kiedy ja, ten-tego, ale nie powiem z kim!
Bezsilność pana jest dla mnie rezerwuarem najwyuzdańszej,
bebechowato-owadziej rozkoszy - chciałabym jak samice modliszki,
które ku końcowi zjadają swoich partnerów od głowy,
którzy mimo to nie przestają tego, wie pan.

Słodko, ach, o mnie śnij, pieseczku,
Nie wstaniesz już na łapki dwie!
Tak cię zamęczę słodko po troszeczku,
Taki się zrobisz, że aż bardzo "fe".
I nigdy nie, nie będziesz mnie miał,
A mózg twój to będzie wprost jak czyjś kał -
Nawet nie twój własny -
W tym będzie urok straszny!

Plakaty: Tomasz Bogusławski, Eugeniusz Get-Stankiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz