Dwie gitary - Jonasz Kofta

Marlina Vera

Jonasz Kofta - Dwie gitary

Dwie gitary, tylko dwie
Grają gdzieś za ścianą
Nie ma ciebie, nie ma mnie
Sprawę mam przegraną

Tak jak kiedyś ty i ja
Boją się milczenia
Jedna gra i druga gra
I nic się nie zmienia

Dwie gitary, tylko dwie
Skryte budzą treści
Możesz wszystko wmówić w nie
I wszystko się zmieści

Dwie gitary grają motyw
Który we mnie szlocha
W lustrze widzę twarz idioty
I nikt mnie nie kocha

Idę sobie, co chcesz, mów
Pożyć na swobodzie
Pokocham cię może znów
Ale po rozwodzie

Dwie gitary namawiają
Żebym się nie smucił
Poszłaś sobie, no to idź
Ale jutro wrócisz

Gdzieś za sceną dwie gitary
Powtarzają temat
Już niedługo będę stary
W zamian forsy nie ma!

Kiedy słyszę gitar granie
Potwornie się nudzę
Wiem, z kim nocą pójdę w pościel
Nie wiem, z kim się zbudzę

Romansowa twoja gra
Wymaga poświęceń
Ma gitara siedem strun
Ale ja mam więcej

Kiedy tak nadymasz się
Nosa chcę ci utrzeć
Wczoraj już zdradziłem cię
Zdradzę cię pojutrze

Dwie gitary gdzieś za ścianą
Wykładają gry plan
W mym barłogu stare siano
Znów złapałem trypra

Dwie gitary, tylko dwie
Grają jak pijane
W każdym z nas ukrywa się
Szczęście niezbadane

Dwie gitary liczą czas
Kartki z kalendarza
Zna je dobrze każdy z nas
Wszystko się powtarza

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa piosenka i jestem zdania, że jeśli chcemy grać na gitarze to na pewno przyda nam się jakiś fajny model. Jestem zdania, że jak zajrzymy do rankingu https://e-gitara.net.pl/ranking-gitar-klasycznych/ to właśnie tam będziemy w stanie znaleźć najlepsze zestawienie gitar.

    OdpowiedzUsuń