Gdybym ci ja wojsko znała


Lucyna Drywa
Gdybym ci ja wojsko znała

J. Czarski

Są saperzy, pancerniacy
Marynarze i piechota
A na każdym mundur leży
Że uściskać go ochota

Choć cywilów wokół tylu
Żaden przy nich nie ma szansy
W elegancji, kroju, stylu
Mundur zawsze wiedzie prym

Gdybym ja cię wojsko znała
I twoich chłopaków
Pewnie bym się zakochała
W każdym z twych junaków

Cywil, rzecz to oczywista
W tyle za mundurem
Piechur, saper czy czołgista
Zawsze weźmie górę

Tylko kogo by tu wybrać
Wśród tak licznej rzeszy
Nie da rady by bez pudła
Trafić jak z pepeszy

Gdybym ja cię wojsko znała
Choć pół roku temu
Pewnie bym się zakochała
W chłopcu (?)

Maszerują w defiladzie
Dziarscy chłopcy z garnizonu
Patrzą na mnie zachwycone
Każde liczko ogniem płonie

Lśnią otoki, błyszczą gwiazdki
Wybierz serce kogo zechcesz
Mnie wystarczą choć dwa paski
Pójdę za nim tak jak w dym

Gdybym ja cię wojsko znała...

Gdybym ja cię wojsko znała
Choć pół roku wstecz
Już bym dzisiaj z głowy miała
Najważniejszą rzecz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz