Zlituj się Franek

Anita Dymszówna

Anita Dymszówna
Zlituj się Franek

Piotr Łosowski

Miałam szczęście do żołnierzy
I każdemu chciałam wierzyć
Ale wiarę mą osłabił taki fakt
Że mi pewien kapral Franek
Wziął uwity z chabrów wianek
I nie oddał, choć prosiłam Franka tak

Zlituj się Franek, oddaj mi wianek
Coś mi go skradł
Sam pomyśl Franek, na co ci wianek
Wszak czapkę masz

Zlituj się Franek, oddaj mi wianek
Bo choć to maj
Ręczę ci słowem, zimno mi w głowę
Więc wianek daj

Potem Franek znikł w koszarach
I unikać mnie się starał
Chociaż stałam u bram koszar całe dnie
Stać na chłodzie niezbyt zdrowo
A ja stałam z golą głową
Bo wianuszka już nie było na niej, nie

Zlituj się Franek....

W końcu wzięłam się na sposób
I z pomocą kilku osób
Odzyskałam swój wianuszek w piękny dzień
Franek zaś się bardzo zmienił
Odkąd ze mną się ożenił
Tylko gdy zły jest nuci refren ten...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz