O mon papa


Jerzy Połomski - O mon papa - Tino Rossi

Zbigniew Stawecki

Na środku dywanu żołnierze z ołowiu
Dwóch wodzów, mój papa i ja
Dwie armie naprzeciw, my dwaj w pogotowiu
A trąbka już sygnał do szturmu nam gra
Tada ram, tada ram, tada ram
W pokoju był świat, pod stołem był cyrk
Gdzie skakał mój miś, o tak
Hola hop, hola hop …
Pałace wspaniałe stawiało się z klocków
Raz tata był królem, raz ja
Wśród plemion Apaczów też miało się posłuch
Rancza Teksasu, mustangi jak wiatr
Patataj, patataj…

To wszystko tak bliskie i takie odległe
A może tylko się śniło

O mon papa, dziecinnych wspomnień barwny kąt
Czym byłby dziś, by ciebie w nim nie było
O mon papa, uśmiechem twoim śmiał się dom
Bezpieczny dom, najlepszych moich dni
Okruchy słów, melodii strzępki z tamtych lat
Rozwiały się jak lekki dym na wietrze
O mon papa, dlaczego odszedł tamten świat
O mon papa, mam dzisiaj inne serce
O mon papa, niech wróci do mnie tamten świat
O mon papa, chcę dawne serce mieć
O mon papa...

Obraz: Daniel F. Gerhartz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz