Piosenki radzieckie - Na ślizgawce

Janusz Gniatkowski - Na ślizgawce
Gieorgij Winogradow - Na katke - На катке

Robert Stiller

Lekki śnieżek wieczorem już spadł
Na zamarzłą jak szkło taflę wód
I jak kiedyś za dawnych swych lat
Znów wybiegasz wraz ze mną na lód

Z dala widzę twą postać we mgle
Wołam cię, ale ślad gdzieś mi znikł
Dogoń mnie, dogoń mnie
Gdzieś z daleka dobiega twój krzyk

Gdy wieczorem na lód śnieżek spadł
Na ślizgawce widziano znów nas
Gdym na łyżwach za tobą biegł w ślad
Z brzegu świateł wesoły lśnił blask

Nagle znikłaś daleko we mgle
Z innym chłopcem uciekłaś gdzieś w dal
Dogoń mnie, dogoń mnie
Tylko serce przepełnia mi żal

Wielem gonił miraży i złud
Wielem przeszedł bezdroży i dróg
Alem wreszcie nakłonić cię mógł
Byś wraz ze mną wybiegła na lód

Znów błysnęły nam światła we mgle
Jak za dawnych, szczęśliwych mych dni
Dogoń mnie, dogoń mnie
Ale dziś nie uciekniesz już mi

Także w filmie "Pokrowskije worota"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz