Romantica - Andrzej Tylczyński


Tony Dallara - Romantica - Jerzy Połomski

Andrzej Tylczyński

Piękna dziewczyno
Jestem śmiesznym romantykiem
Który śpiewa przy księżycu
Moja dziewczyno
Jam ostatnim już poetą
Co natchnienie czerpie z gwiazd

Piękna dziewczyno
Jestem chłopcem
Niebezpiecznie zakochanym
W wiersza strofach
Dlatego kocham cię
Że przypominasz mnie – romantyka

Bo jesteś tak jak ja
Wspomnieniem romantyzmu lat
A kochać ciebie to
Powrócić w ten uroczy świat

Romantyzm tworzył cię
Ku słońcu pomógł myśli wznieść
W obłoki kazał wejść
I śpiewać nierealną pieśń

Dla ciebie będę żyć
Tobie powierzę sny
Poznasz je tylko ty
Jedna jedyna, bo wiem

Że jesteś tak jak ja
Wspomnieniem romantyzmu lat
A kochać ciebie to
Powrócić w ten uroczy świat
Ten romantyczny świat sprzed lat

Obrazy: Pino Daeni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz