The Last Waltz - Ostatni walc


Engelbert Humperdinck - The Last Waltz
René Glaneau - Ostatni walc

Karnawałowy bal już kończył się
Sam nie wiedziałem, czy zostać mam
A kiedy cię ujrzałem blisko mnie
Orkiestra grała ostatni raz

I właśnie ostatni walc
Pozwolił mi ciebie poznać
Wierzyłem, że ten walc
Na zawsze połączy nas

Od tego właśnie dnia zmienił się świat
I wszystkie moje smutki odeszły
Szczęście jednak krótko miało trwać
Odeszłaś i pozostał mi żal.

I ten ostatni nasz walc
Który był moją nadzieją
Bo wierzyłem, że ten walc
Na zawsze połączy nas

Teraz jestem sam
Skończył się mój bal
I zostały mi tylko wspomnienia

I ten ostatni nasz walc
Który był moją nadzieją
Bo wierzyłem, że ten walc
Na zawsze połączy nas

Obrazy: Oleg Kalaitanov, Ramil Gappasov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz