To ostatnia niedziela - Zenon Friedwald


Mieczysław Fogg, Tadeusz Faliszewski
To ostatnia niedziela💗

Zenon Friedwald

Teraz nie pora szukać wymówek
Fakt, że skończyło się
Dziś przyszedł drugi
Bogatszy i lepszy ode mnie
I wraz z tobą skradł szczęście me

Jedną mam prośbę, może ostatnią
Pierwszą od wielu lat
Daj mi tę jedną niedzielę💗
Ostatnią niedzielę
A potem niech wali się świat
Dzisiaj się rozstaniemy
Dzisiaj się rozejdziemy
Na wieczny czas

Więc nie żałuj jej dla mnie
Spojrzyj czule dziś na mnie
Ostatni raz

Będziesz jeszcze dość tych niedziel miała
A co ze mną będzie - któż to wie
Moje sny wymarzone
Szczęście tak upragnione
Skończyło się

Pytasz co zrobię i dokąd pójdę
Dokąd mam iść, ja wiem
Dziś dla mnie jedno jest wyjście
Ja nie znam innego
Tym wyjściem jest - no, mniejsza z tym

Jedno jest ważne - masz być szczęśliwa
O mnie już nie troszcz się
Lecz zanim wszystko się skończy
Nim los nas rozłączy
Tę jedną niedzielę daj mnie...

Obrazy: Konstantin Razumov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz