Je Suis Swing - Jestem swing

Johnny Hess - Je Suis Swing

Jacek Bończyk
https://drive.google.com/open?id=0B8dAm5T66ZQqbnZsYWJnU3JwdGs
Jestem swing

Jerzy Bielunas

Czarna muzyka oraz jazz
- już minął na to czas.
Dziś każde dziecko o tym wie
- swing liczy się.

To nie choroba wierz mi, wierz
i swing melodią nie jest też
lecz taką kryje w sobie moc
że musisz być z nim w dzień i w noc.

Jestem swing, jestem swing
dadu, dadu , dadu dadude, ye.
Jestem swing, jestem swing
wystarczy łyk i świat kręci się.

Kto potrafi śpiewać jak ja
o miłości, kto sposobów tyle zna?
Jestem swing, jestem swing
zazu, zazu, zazy - ostatni mody krzyk!

Czym prędzej do opery gnam
zaśpiewać chciałbym tam
arię z Traviaty, ja i chór
w tonacji dur.
Dyrektor pyta cały czas:
czy pan - baryton, czy też - bas
a może pan tenorem jest?
Więc odpowiadam: Nieeee!

Jestem swing…

Kiedy śpiewam na cały głos
sąsiad wrzeszczy,
trzęsie się w posadach dom.

Jestem swing, jestem swing,
co gra, co gra, co gra  od piwnicy aż po dach.

Radosną wieść przynoszę wam
- z Marysią synka mam.
Simone bliźniaki urodzi mi
za kilka dni
A tydzień temu - czy to cud?
trójeczkę miałem w jednym dniu.
Nikt nie wie jak to stało się
tłumaczcie sobie jak kto chce...

Jestem swing…

Opętała mnie dziwna moc
i ten rytm, co spać nie daje całą noc
jestem swing, jestem swing
gdzie ja, gdzie ja, gdzie ja
tam zabawa na sto dwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz