Kluczyk Yale - Tadeusz Śliwiak


Dana Lerska - Kluczyk Yale

Tadeusz Śliwiak

Na schodach zimno, na schodach ciemno
Klucz gdzieś zgubiłam - co będzie ze mną
W torebce nie ma, w kieszeni nie ma
Na siedem spustów zamknięty dom

Zgubiłam kluczyk Yale
Pomóżcie mi go znaleźć
Nie mogę dłużej stać tu u drzwi
Otwórzcie mi, pomóżcie mi

A to ci zamek chytry
Nic nie pomoże wytrych
Przyszedł pan ślusarz, powiedział
"Źle, wyważyć trzeba je"

Z naszym spotkaniem dziś będzie bieda
Drzwi wyważonych zamknąć się nie da
Ja wyjść nie mogę, więc ty przyjdź do mnie
Jeśli tak bardzo spotkać się chcesz

Zgubiłam kluczyk Yale
Pomóżcie mi go znaleźć
Szmer każdy lęka, budzi ze snu
Przyjdź do mnie dziś i zostań tu

Ma ślusarz pracy nawał
Więc potrwa ta naprawa
Przez te godziny albo i dnie
Pilnować musisz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz