Jak nie, to nie - Jan Zalewski

Loui Jover
Violetta Villas
Jak nie, to nie

Jan Zalewski

Może to zwykła nieśmiałość
A może robisz na złość
Co by to znaczyć nie miało
Mam tego dość…

Jak nie, to nie, to nie, to nie, jak nie, to nie
Jak tak, to tak, to tak, to tak, a nie, to nie
Uśmiechnij się, obejmij mnie, nie krępuj się
A nie, to nie, to nie, to nie
To odejdź, gdy ci przy mnie źle

Jak nie, to nie, to nie, to nie, nie zmartwisz mnie
Lecz zapamiętaj sobie, że jak nie to nie
Bo wierz mi, że zaczynasz nudzić mnie
Jak nie, to nie, to nie, to nie, jak nie, to nie

Tak przecież nie można
Po prostu staję się niegrzeczna
Czy to jest ostrożność, złośliwość
Czy nieśmiałość śmieszna

Jak nie, to nie, to nie, to nie, jak nie to nie
Nie będę przecież prosić cię, zamartwiać się
Już siódmy dzień wciąż przy mnie niby cień
No podejdź wreszcie, poznaj mnie
A nie, to nie

Dziś jest tak samo jak wczoraj
Jutro tak będzie jak dziś
Zdecyduj się do wieczora
Lub sobie idź, na zawsze idź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz