Mówią o niej - Ireneusz Iredyński

Irakli Nadar

Jerzy Połomski - Mówią o niej

Ireneusz Iredyński

Mówią o niej - chyba ładna
Mówią o niej - w miarę zgrabna
Mówią o niej, mówią o niej - taka sobie
Jedna z wielu zwykłych kobiet

A ona dla mnie jest piękna nad inne
A ona dla mnie ma oczy ze światła
A ona dla mnie ma usta z owocu
A ona dla mnie jest cała piosenką

Mówią o niej - ot, przeciętna
Ani grzeszna, ani święta
Mówią o niej, mówią o niej - taka sobie
Jedna z wielu zwykłych kobiet

A ona dla mnie jest trelem skowronka
A ona dla mnie jest krzykiem demonów
A ona dla mnie jest grzechem radosnym
A ona dla mnie jest świętem codziennym

Mówią o niej - ot, milutka
W miarę bystra i głupiutka
Mówią o niej, mówią o niej - taka sobie
Jedna z wielu zwykłych kobiet

A ona dla mnie jest mądrością ziemi
A ona dla mnie jest uczoną magii
A ona dla mnie doświadczeniem wieków
A ona dla mnie formułą miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz