Kłam, że mnie kochasz - Zbigniew Stawecki

Jerzy Połomski
Kłam, że mnie kochasz

Zbigniew Stawecki

Kłam, że mnie kochasz - bez wątpienia
Kłam, że mnie kochasz, że tak jest
Najbardziej barwne są złudzenia
Wspaniały, choć fałszywy gest
Szeroki gest dla żartu okaż
Cień zrozumienia w chwili tej
Więc proszę cię, kłam, że mnie kochasz
I razem ze mną się śmiej

Nie czuję łez goryczy
Nie widzę czarno dnia
Ani ty, ani ja
Nie rozpacz w sercu krzyczy
Tragedie - to nie ja, to nie ja
Lecz by w stylowy dramat
Nasz żart zamienił się
Od dziś zaczynam kłamać
Że już nie kocham cię
Zupełnie nie

Kłam, że mnie kochasz - tak od ręki
Kłam, że mnie kochasz - tylko to
Mijają lata i piosenki
Bo może zbyt prawdziwe są
Już taka moda i epoka
Że lepiej deklarować mniej
No, proszę cię, kłam, że mnie kochasz
I razem ze mną się śmiej

Nie czuję łez goryczy…

Kłam, że mnie kochasz, jak ja kłamię
Umiemy kłamać tak jak z nut
I może w końcu będziesz dla mnie
Obiecasz miłość aż po grób
Przysięgi mogą być na pokaz
A prawdę skryj i w sercu miej
I tylko nie kłam, że nie kochasz
I razem ze mną się śmiej...

Obraz: Carine Bouvard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz