Nie myśl o mnie źle - Jacek Korczakowski

Violetta Villas
Nie myśl o mnie źle

Jacek Korczakowski

Nie myśl o mnie źle, nie sądź źle
Co y o mnie wiesz - pytam cię
Co ty o mnie wiesz
Przyznaj sam, że zbyt mało

Nie myśl o mnie źle, nie sądź źle
Wszystko wciąż jest tak, jest jak chcę
Tyle zdarzeń wciąż przeciw nam
Złości mnie wciąż

Nie myśl o mnie źle
Kiedy w deszcz czekasz gdzieś na mnie zły
Nie myśl o mnie źle
Gdy przed lustrem tkwię
Bo tak bardzo chcę, bardzo się podobać ci

Nie obwiniaj mnie, nie sądź źle
Kiedy myśląc tak, mówię nie
Gdy obracam w żart
Jakieś twe piękne słowa

Wszystko to, co los zmieniał w żart
Trudno z dnia na dzień zrzucić z bark
Trudno z dnia na dzień, tak odmienić się
Zacząć żyć od nowa
Nie myśl proszę źle o kimś, kto ci swe
Najlepsze myśli już darował

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz