Pytasz mnie co ci dam - Janusz Kondratowicz

Partita
Pytasz mnie co ci dam

Janusz Kondratowicz

Pytasz mnie, co ci dam
Pejzaż miasta który znam
Wiatru powiew ulic szybki rytm
Tysiąc słońc w oknach stu,
Krótką noc po długim dniu
I neonów kolorowy film

Nie mów "tak", nie mów "nie"
Już nie zmienisz ani siebie ani mnie
Wokół nas jeden świat
To się zwykle tak zaczyna, właśnie tak

Pytasz mnie co ci dam
Roztańczone cienie ścian
Widok z okna ciszy drugi brzeg
Oczu blask światło świec
I szalony bieg dwóch serc
Aż do końca aż po krótki sen

Nie mów "tak", nie mów "nie"...

Pytasz mnie co ci dam
Jedną chwilę wspólną nam
Ślad na wodzie nie wysłany list
Trawy źdźbło jakiś wiersz
Powiedz tylko cóż to jest
Czasem wszystko czasem prawie nic...

Obraz: Elena Filatov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz