Te co mnie kochały - Zbigniew Stawecki


Jerzy Połomski
Te co mnie kochały

Zbigniew Stawecki

Te co mnie kochały - kto to wie
Może pecha miały, może nie
Może zawiodły się niejeden raz
Może i mówiły: "Jaki podły"

Gdzieś się zapodziały, wziął je świat
Te co mnie kochały z dawnych lat
Zostało po nich dziś niewiele zdjęć
Stwierdzić nie potrafię, czemu tak

Nie zna nikt przyczyny, jak światem świat
Że dziewczyny przemijają z latem
Jak bezlistne drzewo stoisz sam
Może je wiatr porwał nam

Ale te dziewczyny, jak światem świat
Dorastają nowe, z nową wiosną
Chcesz przytulić wszystkie i masz ten gest
Bo mężczyzna jak dziecko jest...

Jeśli jakaś jedna zgłupieć chce
Uprze się i zechce tylko mnie
Nie będę chyba już opierać się
Przychodź nawet teraz, czekam cię

Nie zna nikt przyczyny, jak światem świat
Że dziewczyny przemijają z latem
Jak bezlistne drzewo stoisz sam
Może je wiatr porwał nam

Te co mnie kochają, mądre są
Samą radość znają, tylko to
Wiedzą i faktem tym nie smucą się
Że nie umrę, kiedy mnie porzucą

Jeśli jakaś jedna zgłupieć chce
Uprze się i zechce tylko mnie
Nie będę chyba już opierać się
Przychodź nawet teraz, czekam cię

Te co mnie kochają
Te co mnie kochają
Może rację mają - kto to wie...

Obrazy: Mathis Miles Williams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz