Kochaj właśnie mnie - Zbigniew Stawecki


Jerzy Połomski
Kochaj właśnie mnie

Zbigniew Stawecki

Kochanie, uwierz – to nie żart
Poważnie mówię – co tu kryć
Nie jestem, jak wiadomo, zbyt wiele wart
A jednak tak powinno być
Najlepsza radę tobie dam
Na jaką tylko dziś mnie stać
Samotnie w twoim domu, ja także sam
Co daje los, to brać

Kochaj właśnie mnie, kochaj tylko mnie
Bez pamięci i bez granic, nieprzytomnie
Mówią o mnie źle, ale kochaj mnie
Ja ci tego nigdy w życiu nie zapomnę
Kochaj właśnie mnie, kochaj tylko mnie
Ze mną znajdziesz się najprędzej w siódmym niebie
Kocham tylko ciebie, kocham tylko ciebie
Dawno kocham ciebie – ty wiesz

To samo szczęście w życiu ma
Kto się nie zawiódł choćby raz
A przecież w głupim sercu nadzieja trwa
że nadszedł czas dla dwojga nas
Co szkodzi zacząć jeszcze raz
Najmniejsza szansa liczy się
Że mogłaś trafić gorzej – zastanów się
Posłuchaj mnie, weź mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz