Uściśnij mnie - Kazimierz Winkler


Halina Kunicka
Uściśnij mnie

Kazimierz Winkler

Co ja z tobą mam
Przecież gdy księżyc złoty
W oczy spojrzy nam
Mógłbyś pomyśleć o tym
By gdzieś ze mną iść
By coś szepnąć mi
A ty nic

Każdy chłopiec wie
Po co są takie noce
By całować się
Patrzeć swej miłej w oczy
Ciepłem swoich rąk
Też się dzielić z nią
W cieniu drzew

Och, uściśnij mnie chociaż raz
Nie bój się, nikt nie spotka tutaj nas
Gdzie znużony wiatr cicho gra
W krzewach bzu, wśród zielonych parku ścian

Och, uściśnij mnie chociaż raz
A ty nic, ty masz zawsze na to czas
Gdy opadnie tiul srebrnej mgły
"Do widzenia" powiesz mi

Już śpiewa ptak - cza cza cza
Noc krótko trwa - cza cza cza
Ty dobrze wiesz - cza cza cza
Jak pocieszyć mnie

Och, uściśnij mnie chociaż raz
Nie bój się, nikt nie spotka tutaj nas
Tylko księżyc, ten starszy pan
Widzi nasze sam na sam

Już śpiewa ptak…

Och, uściśnij mnie jeszcze raz
Wielka rzecz, jeśli ktoś zobaczy nas
Niech się dowie, kto tylko chce
Co mi mówią oczy twe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz