Uważaj

Violetta Villas
https://drive.google.com/open?id=0B8dAm5T66ZQqVzdKcGlJWUEtWmM
Uważaj

Mirosław Łebkowski, Stanisław Werner

Uważaj, nie bądź taki pewny siebie
Uważaj, bo ty jeszcze o tym nie wiesz
Że jutro spotkasz mnie...

Uważaj, mój zarozumiały panie
Uważaj, bo to spadnie niespodzianie
Że jutro spotkasz mnie...

Dosyć tej zabawy z kwiatu na kwiat
Już ja w twoje sprawy wprowadzę jakiś ład
Może to cię złościć, lecz co tu kryć
W stanie nieważkości nie można długo żyć

Pamiętaj, choć nie znamy się nawzajem
Pamiętaj, to się tylko tak wydaje
Bo jutro spotkasz mnie...

Trzeba z tym wreszcie skończyć raz
Dłużej wytrzymać przecież nie sposób
Abyś samotnie trwonił czas
Co przeznaczony jest dla dwóch osób

Uważaj, nie bądź taki pewny siebie
Uważaj, bo ty jeszcze o tym nie wiesz
Że jutro spotkasz mnie...

Uważaj, mój zarozumiały panie..

Pamiętaj, choć nie znamy się nawzajem
Pamiętaj, to się tylko tak wydaje
Bo jutro spotkasz mnie…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz