Wachlarz - Krystyna Wolińska

Mark Spain
Violetta Villas
Wachlarz

Krystyna Wolińska

Dziś mi na nic włoskie szpilki
Nie dbam też o pereł sznur
Chcę mieć wachlarz, wachlarz tylko
Chcę mieć wachlarz z ptasich piór

To przez ciebie tak potrzebny
Bo się uczuć muszę bać
Przedtem nigdy nie myślałam
Że to po mnie będzie znać

Kiedy nagle staniesz przy mnie
Ginie cały świat
Serca sekret wykryć może
Chwila ta

Wachlarz leciutki, leciutki wachlarz
Rozwinę przed ustami
Mewa, koliber i czapla
Zakryją mnie piórami

Wachlarz w mej dłoni, oczy przesłoni
Żeby się nie wykryło
Jak miłość zmienia się w rozpacz
Jak w rozpacz zmienia się miłość

Chcę mieć taki wachlarz
Bardzo mi potrzebny
Co jest grotem, tarczą
Chociaż taki zwiewny
Ty już nie zobaczysz
Śmieję się czy płaczę
Wachlarz mój zasłoni to…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz