Wszędzie, gdzie ty - Tadeusz Urgacz

Anita Burnaz
Violetta Villas
Wszędzie, gdzie ty

Tadeusz Urgacz

Wszędzie, gdzie ty
Przez całe życie, aż po życia kres
Dzieląc jak chleb
Wiosenne słońce i jesienny deszcz
Wszędzie, gdzie ty, Adamie
Jestem wiecznie obok jak cień
Raz jestem nocny obłok
Wszędzie, gdzie ty
A raz zielony dzień

Jestem twoim dniem i nocą pełną gwiazd
Jestem twoim złem, co dzieląc łączy nas
Twoim dobrem też, wszystkim, czego chcesz
I czego nie chcesz, prochem u twych nóg
Jestem mrok i blask, przyjaciel i wróg

Jestem twoim dniem i nocą pełną gwiazd
Jestem twoim złem, co dzieląc łączy nas

Wszędzie, gdzie ja
Przez całe życie, aż po życia kres
Dzieląc jak chleb
Wiosenne słońce i jesienny deszcz
Wszędzie, gdzie ja, twa Ewa
Jesteś zawsze obok jak cień
Raz jesteś nocny obłok
Wszędzie, gdzie ja
A raz zielony dzień

Jesteś moim dniem i nocą pośród dni
Jesteś moim złem, co z nas obojga drwi
Moim dobrem też, prochem u mych nóg
Tak miłość zawsze dzieląc łączy nas
Ona - mrok i blask
Przyjaciel i wróg

Jestem mrok i blask
Przyjaciel i wróg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz