Jestem taka a nie inna - Kazimierz Winkler


Violetta Villas
Jestem taka a nie inna

Kazimierz Winkler

Jestem taka a nie inna
Zwykła sobie, ot dziewczyna
Chyba o tym czasem zapominasz - no, no, no
Szukasz we mnie takich zalet
Jakich wierz nie ma wcale
Czemu patrzysz na mnie z takim żalem - oj, jo, joj

Jeśli szukasz ideału
Powiedz szybko, powiedz śmiało
Wcale, o mnie nie myśl
Mnie nie żałuj, nic a nic
Chociaż zdanie twoje cenię
Choć z nim liczę się szalenie
Ale daruj, ja się już nie zmienię
Ty i tak mnie kochasz

Jestem taka a nie inna
Zwykła sobie ot dziewczyna
Która wiecznie o czymś zapomina
Wybacz jej
Nocą myśli o spacerach
Rano oka nie otwiera
Potem tobie czas jak swój zabiera
Śmiej się, śmiej

Lubi patrzeć sobie w niebo
Głośno śmiać się z byle czego
Wróżyć z gwiazdki sennej, gwiazdki śniegu
W szczęście swe

Jestem taka a nie inna
To cię właśnie przy mnie trzyma
Bo mnie kochasz chociaż raz
To przyznaj taką jaka jestem

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz