Zobaczyć UFO - Elżbieta Zechenter

Wawele
Zobaczyć UFO


Elżbieta Zechenter-Spławińska

Srebrny las mieni się nad głowami
Skrajem dróg, Mlecznych Dróg idzie czas
Może są, może są między nami
Ludzie co spadli tu z mlecznych tra
Może ty spadłaś mi prosto z nieba
Może masz warkocz z gwiazd, czy ja wiem
Plecak twój a w nim chleb, albo pełnia
Czemu więc boję się pragnąć cię

Zobaczyć UFO i spojrzeć w oczy
Tym innym ludziom spoza ziemskich sfer
Zobaczyć UFO i choć na krótko
Polecieć z nimi, poznać świata bieg

Mówisz, że imię twe, Berenike
Kto ci dał taki blask w ciemną noc
Zdradzisz mi, zdradzisz mi tajemnicę
Z jakich ust słyszę to, właśnie to
Znikniesz, wiem, to był sen, tak powiedzą
Choćbym czuł jeszcze szum suchych traw
Zostaw mi jakiś ślad, że istniejesz
Żebym mógł spotkać cię jeszcze raz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz