Dzisiaj tak mi jakoś dobrze jest - Ludwik Szmaragd

Franziska Gaal

Tadeusz Faliszewski, Adam Aston
Dzisiaj tak mi dobrze jakoś jest

Ludwik Szmaragd

Taki dzień to jest skarb
W takim dniu ma wszystko czar
Nawet słońce dziś ma inny blask
Mów co chcesz, wszystko dam
Dziś w zachwycie niemym trwam
Bo szczęśliwym chcę być chociaż raz

Dzisiaj każdy człowiek
Jest mi dziwnie bliski
Nawet ten, co wrogiem moim był
Dzisiaj chciałbym
Porwać w swe ramiona wszystkich
I całować z całych sił

Dziś tak mi jakoś dobrze jest
Grunt się nie przejmować i mieć gest
Dzisiaj wyjątkowy humor mam
No mów, czy nie
To się widzi, to się czuje, to się wie

Dzisiaj czuję się jak wolny ptak
Jeśli w życie iść, to tylko tak
Z czułem sercem i z uśmiechem lic
No mów, czy nie
To się widzi, to się czuje to się wie

Gdy masz swój kąt i masz prowiant
Masz prawo ze stagnacji kpić
Jak pragnę zdrowia
Od dzisiaj wiem, jak trzeba żyć...


Peter - 1934

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz