Ja go znajdę - Andrzej Bianusz


Danuta Rinn - Ja go znajdę

Andrzej Bianusz

Ach, on mnie kochał tak jak nikt
Choć potem jak obłoczek znikł
Lecz ja go znajdę
Pochwycił mnie w mych zmysłów sieć
I ja go znowu muszę mieć
I ja go znajdę

Będzie się w mych ramionach wił
I z ust mych słodycz będzie pił
I wielką frajdę - mm
Choćbym - by ten osiągnąć cel
Zjeździła całą PRL
Ja znajdę go, znajdę go...

Ja jestem stała w swych romansach
I zdrady nie istnieje szansa
Nie skrewię mu, no, chyba że
Ktoś jeszcze lepszy znajdzie się

Chyba że tutaj, na tej sali
Jest ktoś, kto zmysły me rozpali
Że w ich pożodze stopi się
Ta wierność, co cechuje mnie

A wtedy me amory pójdą w kąt
Wtedy zapłonie pożądania lont
Dynamit moich ust i ud
Wybuchnie w nagłym coup de foudre
I w prawdzie wam objawi się
Piosenka - chanson verité

Jeżeli tylko jest wśród was
Jakiś choć jeden zmysłów as
To ja go znajdę
I w usta wnet się wpiję mu
Całując do utraty tchu
Już ja go znajdę

I buchnie taki pożar krwi
Że film by z tego można by
I Andrzeja Wajdę
Jeśli tu chociaż jeden widz
To mnie już nie powstrzyma nic
Ja znajdę go, znajdę go...

Nie wiem, kim jesteś, kim być chcesz
Lecz jedno wiem i ty wiesz też
Że ja cię znajdę
Choćbyś miał wielbicielek rój
Kochankę, żonę - będziesz mój
Bo ja cię znajdę

Wśród potępienia czy wśród braw
Po trupach sędziów, w gruzach praw
A tak cię znajdę
Bo świat to taki marny żart
Że nic bez tego nie jest wart
Więc znajdę cię, znajdę cię
Oh my love - ja znajdę cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz