Jaka to rzecz - Jeremi Przybora


Alicja Majewska
Jaka to rzecz

Jeremi Przybora

Powiedziałeś: "Na imię mi Bartek
Teraz lecę, bo zaraz mam mecz
Ale będę wydzwaniał we czwartek
Żeby pani powiedzieć tę rzecz"...

Jaka to rzecz, jaka to rzecz, Bartku❓
Tyle już tych, tyle już tych
Tyle już tych czwartków
Były wielkie i małe
Średnie i pozostałe
Miłe oraz niemiłe
W żaden nie zadzwoniłeś
Dawno skończył się mecz
Bartku - jaka to rzecz❓
Bartku - jaka to rzecz❓
Jaka to rzecz, jaka to rzecz?

Patrz, jak leci ten czas, jak on leci
W środę za mąż ci wyszłam, a mąż
Już mnie w piątek przyprawił o dzieci
Ale czwartki mam wolne i wciąż...

Jaka to rzecz, jaka to rzecz, Bartku❓
Tyle już tych, tyle już tych
Tyle już tych czwartków
Czwartków cichych i gwarnych
Niezłych czwartków i marnych
Łatwych oraz na siłę
W żaden nie zadzwoniłeś
Tyle przeszło ich, lecz
Bartku - jaka to rzecz❓
Bartku - jaka to rzecz❓
Jaka to rzecz, jaka to rzecz❓

Mam od piątku do środy kochanka
Oprócz niedziel na męża i dom
Ale w czwartki, wzruszona od ranka
Na odpowiedź od lat czekam twą...

Jaka to rzecz, jaka to rzecz, Bartku❓
Tyle już tych, tyle już tych
Tyle już tych czwartków
Tyle pewno ich jeszcze
Czas mi zmieści i przestrzeń
Od nich dłuży się do nich
Czemu, czemu nie dzwonisz❓
Dawno skończył się mecz
Bartku - jaka to rzecz❓
Bartku - jaka to rzecz❓
Jaka to rzecz, jaka to rzecz?❓

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz