Maria Dolores - Feliks Konarski

Paul van Ginkel
Wiera Gran - Maria Dolores - Jorge Sepulveda

Feliks Konarski

Idę środkiem ulicy i śpiewam
Pijana dziewczyna
Ja – Maria Dolores
Każdy szynk w Barcelonie mnie zna

Utopiłam swój żal w szklance wina
W szklanicy wina
Teraz idę i śpiewam
Bo żałość okrutna mnie gna

Ole, ole
Był młody i czarne miał oczy
I ciągle przysięgał, że kocha
Że zawsze, że dla mnie
Że w ogień by skoczył

Ole, ole
Obiecał mi w noc księżycową
Że z gwiazd, które świecą
Naszyjnik mi zrobi
Że z nieba je zdejmie - dał słowo

Ole, ole
Do grzechu namawiał po nocy
Broniłam się jeszcze
A on tylko spojrzał
I już nie starczyło mi mocy

Ole, ole
A potem mnie chwytał w ramiona
I mówił – ty moja jedyna
Ty moja wyśniona
Maria Dolores

Ludzie widząc mnie mówią
Popatrzcie  - znów idzie pijana
To Maria Dolores
Widać w sobie pijacką ma krew

A mnie serce dokucza, jak rana
Piekąca rana
I do reszty opętał mnie żal
I ta noc, i ten śpiew

Ole, ole
Był młody i czarne miał oczy...

Ole. ole
Noc ciemna i pusta ulica
Już zgasły latarnie
Już gwiazdy zniknęły
Już nie ma nad głową księżyca

Ole, ole
Gdzieś echo ostatnich słów kona
Adios, ty moja jedyna
Ty moja wyśniona
Maria Dolores

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz