My Heart Belongs to Daddy - Bo ja cała jestem taty


Marilyn Monroe - My Heart Belongs to Daddy
Dorota Stalińska - Bo ja cała jestem taty

Agnieszka Osiecka

Mój mały miś, pluszowy Zdziś
I lala imieniem Lolita
Kochały mnie, tuliły mnie
A ja śmiałam się i kwita

Paluszek dam i buzi dam
I chętnie podszepnę na uszko
Lecz potem – pa, do kąta marsz
Proszę me opuścić łóżko

Bo ja cała jestem taty
A mój tata, to ho ho ho
Mimo niepozornej szaty
Tata to, tata to, tata to

Mój tata chodzi prostą ścieżką
Wielką słodycz ukrywa na dnie
I to co dzieje się z córeczką
Ten tata czuje, ten tata wie

Wśród mężów mych
Był jeden Zdzich
I Jacka też dosyć lubiłam
Lecz żyłam drwiąc
Z upalnych ich żądz
Nawet rzadko im się śniłam

Dawałam im nadziei dym
Bywałam rozkoszy przyczyną
Roniłam łzę, gdy strzelali się
Potem z tatą piłam wino

Bo ja cała…

Gdy dobry Bóg po latach stu
Zawoła mnie wreszcie do siebie
I powie, ach zależy mi tak
Żebyś czuła się jak w niebie

Nie powiem nie, przywitam się
I… lekko pociągnę za brodę
Lecz potem – pa, mnie nagli już czas
Ja bez taty żyć nie mogę

Bo ja cała jestem taty
A mój tata, to ho ho ho
Z czarną damą bywał na ty
Tata to, tata to, tata to

Mój tata po niebiańskich ścieżkach
Czy w piekielnym kociołku na dnie
On zawsze zna się na córeczkach
On zawsze czuje, on zawsze wie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz