Bo ja cały jestem mamy - Agnieszka Osiecka


Wiesław Gołas
Bo ja cały jestem mamy

Agnieszka Osiecka


Niewiele lat, we włosach wiatr
A ludzie mi mówią kapitan
I szepcą coś, wołają - chodź
Zatańcz raz i dwa, bo świta
Nie mówię nie i bawię się
I z każdą rozmawiam jak z siostrą
A potem pa i do domu marsz
Bardzo proszę, nie tak ostro

Bo ja cały jestem mamy
Moja mama to hohohoho...
Z mamą bardzo się kochamy
Mamma mi….
Bo ja cały jestem mamy
Poza mamą nie widzę już nic
Dla niej kwiaty, telegramy
Mamma mi…

Nie jestem z kamienia i
Nie wszystko jest we mnie z Edypa
I mało brak, bym powiedział - tak
Gdy dziewczyna mnie zapyta
Więc jakiś czas, ja daję gaz
I już nie rozmawiam jak z siostrą
Lecz potem pas i do domu marsz
Bardzo proszę - nie tak ostro

Bo ja cały jestem mamy…

Tak bywa, że ktoś wciąga mnie
I zatruć mnie chce polityką
I woła coś, namawia, chodź
Ruszaj z nami, zaryzykuj

Nie mówię nie i bawię się,
Idea ta w sobie wciąż gaz ma
Lecz potem pa i do domu marsz
Proszę sobie wziąć te hasła

Bo ja cały jestem mamy
Ona straszna, kiedy jest zła
Nie przepada za żartami
Mamma mi…
Czemu z ciebie taki Luter
Mama powie lub całkiem bez słów
Może nagle zabrać skuter
Mamma mi, mama, zabrać skuter
Nie dopuszczę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz