Słodkie tango dla ciebie - Zbigniew Stawecki


Barbara Dunin
Słodkie tango dla ciebie

Zbigniew Stawecki

Są modne tanga ostatnie i łzy
Szczególnie sexy i gdzieś à Paris
Na młodzież się nie zważa
I moralność się obraża
Takie tanga są zupełnie obce nam

Też mamy nerwy i płonie w nas krew
A miłość kusi i dzwoni jej zew
Choć wokół zmysły krzyczą
Nasze tango tchnie słodyczą
Masz mnie przecież, ja nawzajem ciebie mam

Dla ciebie moje życie po kres
Dla ciebie smak miłości i łez
Choćby pokus otoczyły mnie tysiące
Ja z tej miłości się przenigdy nie wyplączę

O tobie każdy sen oraz myśl
O tobie, stale już od dziś
Posłuchaj, jak upojnie nam śpiewa
Szumi w drzewach ukryte za mgłą
Najsłodsze tango to

Miłości naszej, niezmiennej wśród lat
Zazdroszczą ludzie i dziwi się świat
Bo my jak ci anieli
Trochę w seksie, trochę w bieli
Poprzez życie przechodzimy drogą z róż

A kiedy zechce rozdzielić nas los
Będziemy mogli roześmiać się w głos
Przeciwko losu gangom
Mamy przecież nasze tango
Co na pewno nie zdradzi nigdy już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz