Tango della Gelosia - Tango zazdrości


Katarzyna Bovery - Tango della Gelosia
Ludmiła Jakubczak - Tango zazdrości

Witold Orłowski


Nie, nie chcę kryć zazdrości
Choć może błąd to duży

Nie, nie chcę kryć zazdrości
Choć może błąd to duży
Może mój chłopiec
Wyszydzi te chwile szczerości
Może zraniona ma miłość
Oddali się w cień

Nie, nie chcę kryć zazdrości
Niech nawet stracę jego
Jeśli się dowiem
Że nie chce on mojej miłości
Wówczas się zbudzę ze snu
Co trwał tylko dzień

Może mój chłopiec
Wyszydzi te chwile szczerości
Może zraniona ma miłość
Oddali się w cień

Nie, nie chcę kryć zazdrości,
Niech nawet stracę jego
Jeśli się dowiem
Że nie chce on mojej miłości,
Wówczas się zbudzę ze snu
Co trwał tylko dzień

Mój sen, mój sen, mój sen...

Obraz: Andrew Atroshenko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz