Tango Notturno - Seweryn Mendelson

Pola Negri - Tango Notturno

Hilde Seipp, Wiera Gran, Adam Aston
Tango Notturno

Seweryn Mendelson

Dziś odróżnić umiem już
Miłostkę od miłości
W nich jest wiele wspólnych cech
Są chwile radości
Jest ból i łzy i jest śmiech

Ja przeżyłam wiele burz
Lecz wszystko to mijało
Bez wrażenia, tak jak sen
Gdy ciebie spotkałam
Coś wewnątrz szepnęło: to ten

O tobie śniłam wciąż
Kiedy tango Notturno
Cicho brzmiało z oddali
Niosąc tęskną swą pieśń

Me serce biło tak
Czułam, ze tango Notturno
Zmaże przeszłość pochmurną
By w kraj szczęścia mnie nieść

Żeś ty jest właśnie tym
Szczęściem i przeznaczeniem
Moim snem i marzeniem
Powiedziała mi pieśń

I zrozumiałam dziś
Że to tango Notturno
Czarem pięknych swych tonów
Nasze serca chce spleść

Że on jest właśnie twym
Szczęściem i przeznaczeniem
Twoim senem i marzeniem
Powiedziała ci pieśń...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz