Dziewczyno ty moja - Janina Gillowa


Richard Tauber
O, Madchen Mein Madchen

Bogdan Paprocki - Dziewczyno ty moja

Janina Gillowa


Dziewczyno ty moja, ja kocham cię
Twe oczy tak płoną jak gwiazdy dwie
O tobie serce śni, tyś radością moich dni
Najpiękniejsza dla mnie jesteś ty

Tak lekko mi na duszy i słodko tak
Tyś szczęściem jest, którego tak czułem brak
To miłość rozkwitła jak kwiat
To miłość czekana od lat
O dziewczę ty me, tyś jest mój świat


Dziewczyno ty moja, ja kocham cię
Twe oczy tak płoną jak gwiazdy dwie
Tyś o miłości przyniosła mi wieść
Z tobą i rozkosz i ból mogę znieść
Bo w tobie życia mego treść

Dziewczyno ty moja, ja kocham cię
Twe oczy tak płoną jak gwiazdy dwie
O tobie serce śni, tyś radością moich dni
Ja kocham nad życie, ja kocham cię

Franz Lehar - Fryderyka

2 komentarze:

  1. Cudowne wykonanie genialnego i nie zapomnianego Bogdana Paprockiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Pana Paprockiego uwielbiam. Szkoda, że takie perełki nie są popularyzowane. Miałam duże szczęście, że urodziłam się w czasach... Ech, szkoda gadać!!!

      Usuń