Ty jesteś moje hobby - Jan Brzechwa


Jerzy Michotek
Ty jesteś moje hobby

Jan Brzechwa

Nie jesteś żadna Tosca
Nie Basia Kwiatkowska
Lecz kiedy cię ujrzałem, to był szok
Wydałem jęk - o rany
Westchnąłem zakochany
I tak do ciebie wzdycham cały rok

Ty jesteś moje hobby
Innymi słowy - bzik
Ach, co się robi
Gdy ma się takie hobby
Że tylko ty lub nikt
Kto inny znaczki zbiera
Poluje, gra w pokera
Lecz to nie nęci mnie
Ja wciąż o tobie śnię
Ty jesteś moje hobby
Bez ciebie serce schnie
Ach, co się robi
Gdy ma się takie hobby
A hobby mówi  - nie

Nie jestem kubek w kubek
Jak Gustaw Holoubek
Nie jestem też Wołłejko ani Łącz
Lecz jedno wiedz niezbicie
Że kocham cię nad życie
Więc serce swoje z moim sercem złącz

Bo przecież
Ty jesteś moje hobby
Innymi słowy - bzik
Ach, co się robi
Gdy ma się takie hobby
Że tylko ty lub nikt
Kto inny znaczki zbiera
Poluje, gra w pokera
Nie, nie, nie, to nie nęci mnie
Ja wciąż tylko o tobie śnię
Bo przecież zrozum, że
Ty jesteś moje hobby
Że bez ciebie serce schnie
Ach, co się robi
Gdy ma się takie hobby
A hobby mówi - nie...

Obraz: M&I Garmash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz