Obejmij mnie - Andrzej Bianusz


Irena Santor - Obejmij mnie

Andrzej Bianusz

Obejmij mnie, pocałuj mnie
Na świecie jest mi źle, pożałuj mnie
Zagadnij mnie, odgadnij, że o tobie myślę

Obejmij mnie, w ramiona weź
Poprowadź byle gdzie, doprowadź gdzieś
Powiedzmy w mgłę, gdzie łatwiej zgubię się

Lecz gdy zechcesz pocałować, powiem - nie
I choć ci mówiłam, prowadź, wymknę się
Jeśli przyjdziesz, zamknę drzwi i zza drzwi powiem ci

Obejmij mnie, pocałuj mnie
Na świecie jest mi źle, pożałuj mnie
Za oknem deszcz i tak mi smutno, wiesz

Będziesz dzwonił do północy, a ja nic
Będziesz w okno patrzył tak jak w kinie widz
A gdy w domu uśniesz zły, przez twój sen szepnę ci

Obejmij mnie, pocałuj mnie
Na świecie jest mi źle, pożałuj mnie
I pada deszcz i tak cię kocham, wiesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz