Uśmiech stewardesy - Jacek Cygan


Zbigniew Wodecki
Uśmiech stewardesy

Jacek Cygan

Przed oczami mam uśmiech stewardessy
Ile dałbym za uśmiech stewardessy
Uśmiech stewardessy mieszka w niebie
Diabła wart, kto tego nie wie
Szybuj z nim pośród chmur
Uwierz mi, warto stracić grunt
Warto się wzbić do gwiazd
By go spotkać tam
Chcesz z nim mieć swe flyby
Ziemi mów goodbye
Pośród chmur czeka cię
Leć!

Gdy ci bardzo źle, gdy cię męczą stresy
Znam cudowny lek - uśmiech stewardessy
Uśmiech stewardessy jak z prospektu
Chociaż wokół czasem piekło
Szybuj z nim pośród chmur
Uwierz mi, warto stracić grunt
Warto się wzbić do gwiazd
By go spotkać tam
Chcesz z nim mieć swe flyby
Ziemi mów goodbye
Pośród chmur czeka cię
Leć!

Ten subtelny wdzięk zawsze mnie pocieszy
Mój podróżny czek - uśmiech stewardessy
Uśmiech stewardessy ze mną leci
Czy to Paryż, Rzym czy Szczecin
Anioł stróż nieba bram
Gdyby tak być z nim sam na sam...
Jaki czar mieszka w nim
Spokój zabrał mi
Gdybym mógł porwać go
W mych nieskromnych myśli lot
Uśmiech jej jak ze snu
Jak ze snu

Anioł stróż nieba bram
Gdyby tak być z nim sam na sam...
Jaki czar mieszka w nim
Spokój zabrał mi
Gdybym mógł porwać go
W mych nieskromnych myśli lot
Uśmiech jej jak ze snu
Kiedyś będzie mój...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz