Dusze kobiet - Jacek Cygan

Paul Hedley
Zbigniew Wodecki
Dusze kobiet


Jacek Cygan

Dusze kobiet, ciemny las
W duszach kobiet wieczna gra
Czarnej kawy mrok
Zielnik dni

Dusze kobiet, sploty lnu
W duszach kobiet zapach bzu
Skąd ja to wszystko wiem
Kocham cię

Jeśli sama poznać chcesz
Sekrety męskich wnętrz
To zwiedzaj mnie
Wzdłuż i wszerz
Czy chcesz

Dusze kobiet
Płowy lis
W duszach kobiet
Mieszka spryt
Dotyk nagich ciał, burza fal

W duszach kobiet mieszka grzech
Murzyn śpiewa czarną pieśń
Dźwięków ostrych drive wciąga mnie

Jeśli sama poznać chcesz mej duszy grę
Zapraszam cię na życie swe
Na dzień i noc
Non stop

W duszach kobiet rhythm’n’blues
Szklanka swingu, mocny puls
Skąd ja to wszystko wiem
Słucham cię

W końcu los mi poznać dał
Twej duszy czar
Skrawek nieba niech mi śpiewa
Chcę być sam
Być sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz