Już nie pamiętam - Ewa Zylińska


Grażyna Świtała
Już nie pamiętam

Ewa Żylińska

Chciałam mieć z tobą ten prawdziwy dom
Z kominem, kotem, psem, ogrodem
Chciałam, by dziecka śmiech dobiegał nas
Zza uchylonych drzwi

Tyle łez, tyle słów, zazdrości burz
To niespokojne oceany
Zaklęć twych, pocałunków, gestów, drwin
Mojego świata pół

A dzisiaj już tak niewiele pamiętam
Pamięć jest krucha, serce nie słucha
Tak przykro mi, że już nie pamiętam
Już nie pamiętam koloru oczu twych

Chciałam mieć z tobą ten prawdziwy dom
Z dziecięcym śmiechem, psem, ogrodem
Wielki Wóz w dwie przeciwne strony wiózł
Do innych domów dwóch

A dzisiaj już tak niewiele pamiętam...

A dzisiaj już tak niewiele pamiętam
Pamięć jest krucha, serce nie słucha
A może ja już nie chcę pamiętać
Nie chcę pamiętać cudownych oczu twych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz