Pomost - Jan Wołek

Grażyna Łobaszewska
Pomost

Jan Wołek

Most zbudować to nasz plan
Zamiast mostu wyszedł pomost nam
Na odwrotnych brzegach ty i ja
Na dwóch brzegach nasze serca dwa
A mówiłam: „Przyjdzie taki czas
Gdy już się dopali słońce w nas”
Z mojej dali patrzę w twoją dal
Tacy mali, a tak wielki żal, tak ogromny żal
Na odwrotnych brzegach ty i ja
Na dwóch brzegach nasze serca dwa

Ostrzegałam: „Przyjdzie taki dzień
Kiedy miłość wejdzie w chłodny cień
W oku solą będzie brzeg na wprost
Mamy molo, tu gdzie miał być most”

Oto rzeka – bezmiar wód
I tu nie da rady człek ni cud, człek ni cud
I nad nurtem ciężka wisi mgła
Nasze smutne, biedne serca dwa
A mówiłam: „Przyjdzie taki czas
Gdy się już dopali słońce w nas”
Gdy się już dopali słońce w nas
Z mojej dali patrzę w Twoją dal
Tacy mali, a tak wielki żal...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz