VIP - Jan Wołek


Piotr Fronczewski - VIP

Jan Wołek

Co sobie znowu kombinuje twój rozumek
Kiedy znajdujesz w mych kieszeniach garści gumek
I Bóg wie jakie myśli te urodzą skutki
A to są gumki do wiązania szmalu w tutki
No co tak wybałuszasz czujny ślip
Ja jestem VIP, VIP, VIP

Nie wiedziałaś nawet Kopciuszku
Że sypiasz z VIPem w jednym łóżku
I to prawie w każdą noc
I przestań ze mnie ściągać koc

Wczoraj mi dali trzecią złotą kredytkartę
Tłumaczę trąbie o co biega, co to warte
A po godzinie mówi do mnie baba dzika
Ale mi karty, spróbuj zagrać tym w zechcyka
I wybałusza ten swój czujny ślip
Ja jestem VIP, VIP, VIP

Nie wiedziałaś nawet Kopciuszku...

Rada Nadzorcza mnie wybrała na prezesa
Więc jej wykładam, że to prestiż oraz kiesa
Ta do kumpeli swojej dzwoni, babsko chore
Słyszę: mój Zenon został jakimś kuratorem
No czy nie walnąć takiej baby w ślip
Ja jestem VIP, VIP, VIP

Nie wiedziałaś nawet Kopciuszku...

Powracam rano z dobroczynnej działalności
Na klatce bagaż mój w calutkiej rozciągłości
Chcę wytłumaczyć, tak jak każe to obyczaj
A ta przez judasz mówi do mnie VIPierniczaj
I tylko widzę jej ogromny ślip
Ja jestem VIP, VIP, VIP

Czy rozumiesz chociaż Kopciuszku
Skoro sypiasz z VIPem w jednym łóżku
Co to jest oblige noblesse
Nie? To won pucować mercedes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz