Zapominam przy tobie - Tamara Kalinowska

Tamara Kalinowska

Tamara Kalinowska
Zapominam przy tobie

Zapominam przy tobie
Że nie jestem królewną
Zapominam przy tobie
Że korony mi brak
Że przy tobie zapomnę
Byłam niemalże pewną
Lecz nie śmiałam uwierzyć
Że aż tak, że aż tak

Zapominam przy tobie
Że nie jestem aniołem
Że mój spokój anielski
Brzmi niekiedy jak krzyk
Lecz dla ciebie zamilknę
Będę milczeć za dwoje
Chociaż w to nie uwierzy
Chyba nikt, chyba nikt...

Zapomnieć chcę
Że za przyjaźń - zawsze przyjaźń
Zapomnieć chcę
Że za miłość - miłość
Pamiętać chcę
To co bardziej nas złączyło
Bo pamięć chce, by do końca żyło

Zapominam przy tobie
Że nie jestem operą
Zapominam przy tobie
Że jesienny mam głos
Lecz dla ciebie napiszę
Warte arii bolero
Byś nie musiał narzekać
Taki los, taki los

Zapominam przy tobie
Że nie jestem harfistką
Zapominam przy tobie
Że mam tylko sześć strun
Lecz dla ciebie na jednej
Zagram, zagram to wszystko
Czego żadna orkiestra
Na dziesięciu, dwudziestu, na stu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz