Miłość to raz - Agnieszka Osiecka


Miłość to raz


Agnieszka Osiecka


Pamiętam ten świat
Ze szkolnych mych lat
Pamiętam, co było ważne
Co poważne, co nie
Tu niebo, tam chleb
Tu prawda, tam gra
Tu uśmiech, tam łza

Mama to jest raz
Tata to jest dwa
No a chłopcy
Na szarym końcu
Jeszcze dalej ja
Szkoła to jest raz
Praca to jest dwa
No a miłość
Na szarym końcu
Jeszcze dalej ja

Moja mała
Będziesz kochała
Kiedy przyjdzie czas
Za siostrami tak powtarzałam
Aż za oknem wyrósł las
Już mi pora kupić kołyskę
I zanucić tak
To jest dom
To jest mąż
To jest tak

Mama to jest raz...

Ale kiedyś
Mojej córeczce
Zmienię bajki treść
Słuchaj, słuchaj
Może ty wreszcie
Znajdziesz
Milsze szczęście gdzieś
Może sobie
Weźmiesz na drogę
Parę prostych słów
To jest maj
To jest noc
To jest tu

Miłość to jest raz
Miłość to jest dwa
No a chłopcy na samym przedzie
A z chłopcami ja
Miłość to jest raz
Raz i dwa i trzy
No a chłopcy na samym przedzie
A z chłopcami my...

Wyk. Jadwiga Strzelecka
Włodzimierz Korcz (kompozytor) 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz