Przez pierwsze lata - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka

Jadwiga Strzelecka

Przez pierwsze lata

Agnieszka Osiecka

Przez pierwsze lata stałam w kącie
I wyśmiewali lepsi chłopcy mnie
Nie wiedziałam, w jaką ludzie grają grę
Nie wiedziałam, w jaką grają grę
Nie wiedziałam, w którą stronę wieje wiatr
Nie wiedziałam, jaki wieje wiatr

Przez drugie lata stałam w środku
I skąd nie spojrzeć było widać mnie
Powtarzałam w kółko z mądrą miną tak i nie
Już wiedziałam, w jaką grają grę
Już wiedziałam, z której strony wieje wiatr
Już wiedziałam, jaki wieje wiatr

Przez trzecie lata byłam w górze
Nie pamiętałam jak to bywa, bywa źle
Zapomniałam, w jaką ludzie grają grę, grają grę
Zapomniałam, w jaką grają grę
Zapomniałam, w którą stronę wieje wiatr...
Zapomniałam, jaki wieje wiatr

A teraz jestem cała w sobie
Kto zechce może znów mi życzyć źle
Ja już nie gram, ja się bawię w to co chcę
Ja już nie gram z wami w tamtą grę
Nie chcę wiedzieć, z której strony wieje wiatr
Nie chcę wiedzieć, jaki wieje wiatr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz