Zakwitnę różą - Jerzy Miller


Anna German - Zakwitnę różą

Jerzy Miller

Przez góry strome i morza słone
Przepłynę wiatrem
Przerzucę mosty na drugą stronę
Twój ślad odnajdę
Na miłość nigdy nie jest za późno
Jej kształt odgadnę
Gdziekolwiek jesteś
Gdziekolwiek będziesz
Tam ja, gdzie ty

Zakwitnę różą na twojej drodze
Słonecznym blaskiem
Roztopię lody, na pustym niebie
Zapalę gwiazdę
Gdziekolwiek jesteś
Gdziekolwiek będziesz
Zaczekaj na mnie
Zbuduję przystań dla ciebie, dla mnie
Ocalę dla nas świat

Zatrzymam zegar, kalendarz spalę
Znów mnie spotkasz, niewinną wcale
W dłoniach moich zamknę twoje dłonie
Twoje dłonie w moich dłoniach

Przez góry strome i morza słone
Przepłynę wiatrem
Postawię wszystko co mam od ciebie
Na jedną kartę
A jeśli przegram, pamiętaj o mnie
Pamiętaj zawsze
Gdziekolwiek jesteś
Gdziekolwiek będziesz
Gdzie ty tam ja, tam ja

Zakwitnę różą, na twojej drodze
Słonecznym blaskiem,
Roztopię lody, na pustym niebie
Zapalę gwiazdę
Gdziekolwiek jesteś
Gdziekolwiek będziesz
Twój ślad odnajdę
Góry, morza słone rzuć, bo
Nie wszystko stracone
Gdy miłość łączy nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz