Weź mnie jak w worku kota - Asja Łamtiugina


Anna German
Weź mnie jak w worku kota

Asja Łamtiugina

Chciałbyś wszystko o mnie wiedzieć
Mój nieufny książę
A wysłuchasz mej spowiedzi
Pokochać nie zdążysz
Kiedy czasu tak niewiele
Lepiej zamknąć oczy
Bo co z tego, że ty strzelasz
Gdy Bóg kule nosi

Mogłabym snuć opowieści
Jak Szeherezada
I nie byłaby to jeszcze o mnie
Cała prawda
Postaw na mnie całkiem w ciemno
Weź jak w worku kota
W życiu nie jest wszystko jedno
Czy teraz czy potem

Weź mnie jak w worku kota
Może kot ten jest ze złota
Może ten worek jest trzosem
Weź mnie jak w worku kota
Póki na to mam ochotę
I przestań wreszcie kręcić nosem...

Jak Szeherezada będę opowiadać
Jak Szeherezada, Szeherezada

Weź mnie jak w worku kota....

Liczę do dziesięciu
Raz, dwa, trzy, cztery
Pięć, sześć, siedem, osiem
Dziewięć, dziewięć i pół

Weź mnie jak w worku kota....
Bierz mnie jak worku kota
Bierz, bo ci czmychnę sprzed nosa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz