Jestem w niebie - Andrzej Bianusz


Ella Fitzgerald - Cheek to Cheek
🔊 Ludmiła Warzecha - Jestem w niebie

Andrzej Bianusz

Nie wiem, sama nie wiem
Jak to jest, że jestem w niebie, że w nim trwam
Może to dlatego, że tu ciebie mam
Że tańczymy tu ze sobą sam na sam

Nie wiem, sama nie wiem
Kilka dni minęło ledwie, jak cię znam
A jest tak, jak gdybym znała cię od lat
Gdy tańczymy tu ze sobą sam na sam

Nie wiedziałam, co to szczęście
Do ostatniej chwili, aż
Ty w ramiona swoje wziąłeś mnie
By tańczyć twarzą w twarz

Tylu mam przyjaciół wokół
Tyle rzeczy miłych znam
Lecz uroku jednak więcej ma
Nasz taniec sam na sam

Niech to trwa
Niech nigdy się nie kończy
Zmierzch, co nas złączył
Tak niespodzianie

Nie wiem, sama nie wiem
Jak to jest, że jestem w niebie, że w nim trwam
Może to dlatego, że tu ciebie mam
Że tańczymy tu ze sobą sam na sam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz