Piosenka dla mojej matki - Krystyna Wolińska


Irena Santor
Piosenka dla mojej matki

Krystyna Wolińska

Ty, ty musiałaś być
Jeszcze młoda tak, matko ma
Gdy kołysałaś mnie
Melodyjką swą w dawnych dniach

Świat był nasz, odkrywany znowu
Małych czarów mały świat
By mnie strzec, miałaś tysiąc rąk
Miałaś oczu sto, gdyby przyszło zło

Ty znałaś taką moc
Co dodaje wciąż nowych sił
By czuwać, choć jest noc
Pragnąc, by się sen ładnie śnił

W ten nasz świat z wymyślonej bajki
Znów pozwól mi się skryć
W gnieździe twoich rąk chcę być

Dziś, gdy przez życia idę trud
Chcę mieć beztroski dzień
Nie bać się świata
Przed nim znów ukryj mnie

Ty, ty musiałaś być
W pełni młodych lat, w tamtych dniach
Gdy kołysałaś mnie
Melodyjką swą, matko ma

Tylko raz, jeszcze raz, jak wtedy
Znów pozwól mi się skryć
W gnieździe twoich rąk chcę być

Obraz: Konstantin Razumov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz