Słodkie "tak" - Ewa Żylińska


Irena Santor - Słodkie "tak"

Ewa Żylińska

Kiedy powiedziałam pierwszy raz
Cichutkie „tak”, nieśmiałe „tak”
Zaraz się zjawiłeś w moich drzwiach
Pojaśniał mrok, zwariował świat
To jedno małe słowo - „tak, tak, tak, tak, tak"
Magiczną siłę w sobie ma, i wdzięk, i blask
Nieważne kto powtarza z nas, czy ty, czy ja
Kochany, mów każdego dnia - „tak, tak, tak"

Dopóki słyszę słodkie „tak”
Niewinne twoje, słodkie „tak”
Mój świat jest pewny jak szwajcarski bank
Ocean śpiewa w cieniu palm
Ogrody jeszcze kwitną w nas
Dopóki słyszę twoje słodkie „tak”

Kiedy jesteś nastroszony, zły
I marszczysz brwi, i szczerzysz kły
Niby się uśmiechasz, ale drwisz
I nie chcesz znów ustąpić mi
To jedno twoje gorzkie - „nie, nie, nie, nie, nie"
Do szału doprowadza mnie, do łez, do łez
Nieważne już, kto rację ma, czy ty, czy ja
Kochany, mów mi tak co dnia – „tak, tak, tak"

Dopóki słyszę słodkie „tak”...

Obrazy: Carine Bouvard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz